Trasa D "Po třech rozhlednách v okolí Krnova"

Trasa začíná v Krnově a pokračuje po cyklotrase č. 6166 přes kopec Cvilín. V jedné ze zatáček cyklotrasa odbočuje doprava směrem na Úvalno, ale pokud chcete navštívit první z rozhleden, pokračujte ještě kousek dále na vrchol kopce, kde kolem kostela přijedete ke Cvilínské rozhledně. Po návratu na cyklotrasu a sjezdu k Hájnickým rybníkům trasa opouští cyklotrasu a pokračuje po lesní asfaltové cestě doprava a za druhým rybníkem doleva na Býkov-Láryšov. Po klidné silnici přijedete do Úvalna, kde se nachází druhá rozhledna. Po návratu do Býkova-Láryšova trasa klesá přes Láryšov a Guntramovice do místní části Krnova-Kostelce. Zde po přejezdu hlavní silnice trasa pokračuje po šotolinové cestě Ježnického lesa. Po příjezdu na konečnou trasa prudce stoupá až k poslední, Ježnické rozhledně. Po sjezdu k silnici už následuje jen sjezd zpátky do Krnova.

Typ kol: trekové, MTB

Obtížnost: velká

Technická náročnost: malá

Délka trasy: 35 km

Zobrazení na mapě včetně výškového profilu: www.gpsies.com/map